Thursday, February 2, 2012

AYAT2 'KILLER SHARING' PRODUK AVAIL


KETERANGAN UMUM PRODUK : Bersumberkan herba & organik, tiada bahan kimia & toksid, ada sijil halal, 100% bahan semulajadi ciptaan Allah, berorentasi bio-teknologi, ‘The Best’ produk dari setiap negara : i-Food & i-Kids (New Zealand) Pro-Polis (Brazil), Green Fit (Malaysia), Pad Herba (China), Lobata (Thailand), Man Plus (Thailand + China) Dan Lisselife (Jepun). Mempunyai sijil analisa produk & makmal/ ujian klinikal dan pelbagai testimonia yang amat positif.

i-FOOD : MAKANAN ORGANIK ‘TERBAIK’.

Konsep ‘Cuci’ Usus & Salur Darah Dari Toksid Untuk Merawat Segala Penyakit Yang Dihidapi

Ayat Killer Sharing : I-Food cuci usus & salur darah mencepatkan proses penyembuhan penyakit. Kenapa kita makan ubat tak sembuh ? Pertama memang ubat hospital tidak menyembuh ia sekadar ‘bertahan’. Kedua toksid banyak dalam tubuh kita kerana mungkin proses pembungan najis kita bermasalah. Sepatut buang tiap2 hari tapi buang 2-3 hari sekali. Kadang2 buang tiap2 hari tapi sepatut buang sekilo tp yang buangnya ½ kg sahaja. Ubat yg kita makan khasiatnya ‘ditelan’ oleh toksid yg memenuhi badan dan tidak sampai kepada tempat yg brmasalah unt merawat. Justeru itu kaedah rawatan cara kami ialah ambil I-Food sekurang2nya seminggu, cuci usus & salur darah dahulu agar bersih makan ubat terus ke tempat bermasalah untuk merawat. Pasti kesan penyembuhannya amat cepat. I-Food makanan organic/tambahan terbaik setanding dgn produk pemakanan yg berharga ratusan ringgit walhal sekotak I-Food Avail boleh diambil dengan harga RM55 sahaja melalui pakej 2+1.

Fenomena kehidupan manusia pada hari ini sering terdedah kepada racun, toksid dan pencemaran alam sekitar yang boleh melemahkan antibodi semulajadi badan. Justeru mengambil ‘supplement’ (makanan organik) yang sempurna dengan pelbagai vitamin, protein, karbohidrat, mineral dan enzim untuk membasmi toksid dalam tubuh merupakan suatu keperluan.

1. Membantu mengawal berat badan

2. Menyah atau membuang toksid dalam badan

3. Meningkatkan sistem penghadaman, menyelesaikan masalah sembelit yang kritikal

4. Membersihkan usus besar dan mencegah kanser usus

5. Mengawal kandungan gula dalam darah : Cegah dan merawat kencing manis

6. Mencantikkan kulit, anti penuaan / awet muda, kulit lembap, cerah dan berseri

7. Mencuci salur darah dan mempercepatkan proses penyembuhan penyakit

8. Memberi tenaga tambahan yang amat diperlukan oleh tubuh

9. Meningkatkan pertahanan tubuh (sistem imum), merawat atritis (sakit sendi), gout dan mencegah masalah gastrik

i- KIDS : ‘ANAK SIHAT, MINDA CEMERLANG’ (Sebotol RM 68 / 200 biji)

Ayat Killer Sharing : Kebiasaannya juru jual produk minda mesti pesan boleh makan produk saya tapi pantangnya adalah kopi. Ini adalah kerana produk tersebut menghasilkan alcohol dalam kejadian kimianya dan alcohol tidak elok untuk kesihatan tubuh dalam jangkamasa panjang. I-Kids kami tiada pantang. Ia dari susu awal lembu dibuat dengan fomulasi istimewa. Ia bukan sahaja untuk minda tapi jua untuk mengurangkan kegatalan kulit / alergik, menguatkan antibody dan daya tahan penyakit kanak-kanak. Ia bukan untuk kanak-kanak sahaja orang dewasa pun boleh mengambilnya.

Testimonia Kami : Dua orang adik beradik pelajar terbaik SPM Terengganu. Abang kini buat medic di Cairo, Mesir dan adiknya buat medic di Jordan. Merawat pelajar kuku mulut yang baik dan menguatkan anti bodi kanak-kanak yang lemah lesu sentaiasa berhingus.

Formulasi unik kolostrum (susu awal lembu) semulajadi dari New Zealand. Seorang ibu harus mengakui hakikat makanan yang dimasak seharian tidak mampu memberi ‘diet’ yang cukup untuk merangsang pertumbuhan saraf otak, pemikiran dan membekalkan vitamin yang secukupnya kepada anak. I-Kids adalah pelengkap kepada kekurangan ‘diet’ tersebut.

1. Menajamkan fokus minda & mengurangkan reaksi alergi

2. Menguatkan sistem saraf, fungsi sendi, tulang rawan. Melindungi kulit dan tisu otot

3. Menguatkan antibodi badan, mencegah jangkitan virus, kulat, bekteria, selsema dan serangan penyakit

PRO-POLIS : ‘CECAIR AJAIB’ UNTUK PELBAGAI KEGUNAAN Anti Kanser + Anti Virus + Anti Bakteria (RM 78 / Botol)

Ayat Killer Sharing : Lebah adalah makhluk Allah yang amat unik kejadiannya. Ia dikatakan satu-satunya makhluk zaman dinasour yang tidak pupus lantaran kekuatan daya tahan melawan penyakitnya yang amat tinggi. Fakta Pro-Polis : Terhasil dari sarang lebah disahkan oleh pakar mempunyai daya ketahanan penyakit yang amat tinggi. Sarang lebah lebih bersih dari bakteria berbanding bilik bedah di hospital dan digunakan di zaman purbakala untuk mengawet mumia. Mengandungi 325 bahan aktif yang amat baik untuk kesihatan manusia.

Testimonia kami : Seorang kakak di Ibok Kemaman, 5 tahun makan ubat hospital kerana kencing manis 18 m/l . Makan ubat hospital 5 tahun tak sembuh2 ambil I-Food seminggu kemudian titik propolis 5-10 titik sehari minum akhirnya setelah sebulan lebih mengambil propolis pergi check dekat doctor. Doktor tak boleh detect kencing manisnya seolah2 beliau tidak pernah ada kencing manis walhal kencing manis pada hari ini ‘ibu segala penyakit’… boleh serang buah pinggang dll sukar untuk sembuh. Seorang kakak di Bukit Mentok Kemaman sepatutnya perlu buat pembedahan kanser payu dara ambil propolis 10 titik sehari sehingga kini menunjukkan perkembangan yang amat positif dan tak perlu pembedahan kanser payu dara lagi. Anak resedung teruk atau selsema ambil propolis letak pada kapas masukkan ke dalam hidung. InsyAllah tidak resdung atau selsema lagi. Anak yang asma titik dalam susu kebiasaan akan muntah hijau dan sembuhkan asma serta + selera makan kanak-kanak. Ubat luka & buasir yang baik dan pelbagai kegunaan lain lagi.

Fungsi : Antibiotik semulajadi, meningkatkan imuniti badan menentang serangan penyakit, mencegah pertumbuhan sel barah, menguatkan salur darah dan membantu peredaran darah, menstabilkan emosi dan menambahkan tenaga, mencantikan dan mencerahkan kulit, mencegah penyakit kencing manis dan mengaktifkan insulin, mengatasi masalah sakit puan, mengurangkan jangkitan saluran pernafasan, membantu masalah alahan, luka, resdung, selsema, demam, penyakit kulit, kegatalan dan segala penyakit yang berpunca dari bakteria dan virus.

WOMAN LOBATA : FORMULASI ISTIMEWA UNTUK MENGEMBALIKAN ‘KEREMAJAAN’ WANITA YANG MEMENTINGKAN KECANTIKAN DALAMAN & LUARAN. MENGEKALKAN HUBUNGAN HARMONI RUMAHTANGGA. ALTERNATIF KEPADA ‘BOTOX’ (RM 70/Pek Percubaan)

Ayat Killer Sharing : Seorang wanita kalau kita belajar sains mempunyai dua jenis hormon unt menyeimbangkan sistem endoktrin & mengekalkan ciri-ciri kewanitaanya iaitu hormon progesterone & estrogen. Semakin lanjut usia wanita hormon ini akan semakin berkurangan dan tidak boleh dibina kembali. Ahli sainstis telah menemui hormon kewanitaan ini boleh ditambah melalui pucuk ubi lobata. Namun pucuk ini hanya tumbuh di 3 negara sahaja di dunia iaitu China, Jepun dan Thailand. Lobata yang ‘First Class’ ialah lobata Thailand. Produk yang berasaskan lobata amat ‘fomous’ dalam produk kosmetik namun banyak syarikat menggunakan lobata gred C dari China yang murah, brkualiti rendah dan lambat kesannya sedangkan Avail menggunakan lobata ‘First Class’ dari Thailand.

Testimonia Kami : Seorang wanita di Kemaman telah monoupouse namun tiap2 bualan ambil berkotak-kotak lobata. Apabila ditanya kenapa kakak suka ambil lobata ? Jawapannya pada hari yang ketiga kulit kakak rasa tegang balik, menambah keserian wajah spt jeragat/ bintik hitam hilang, kepanasan badan hilang dan kakak rasa ceria sangat2 rasa nak ketawa shj stress dan tekan hidup seolah-olah tiada. Suami akan tahu bila isteri ambil lobata kerana kesan luar biasanya akan dirasai dalam hubungan suami isteri.

1. Menyeimbangkan sistem endokrin wanita

2. Mengalakkan pertumbuhan rambut yang sihat

3. Menegangkan payu dara, pinggul, alat kelamin wanita dan menyelesaikan masalah sakit puan

4. Mencantikkan kulit : Lebih anjal, cerah, berseri, anti penuaan dan awet muda

5. Menambahkan cecair faraj & menambah kenikmatan hubungan seksual

6. Menyuburkan rahim terutama kepada wanita yang sukar mendapat anak

7. Mengurangkan masalah insomnia & menghindarkan gangguan perasaan atau stress terutama kepada wanita menopouse, sibuk bekerja dan sentiasa berada dalam tekanan tugasan harian.

“Kembalikan Kesempurnaan Wanita Luaran Dan Dalaman”

MAN PLUS : MENYELESAIKAN MASALAH ‘KELAKIAN’ & MERAWAT ORGAN DALAMAN LELAKI DENGAN BAIK

Fomulasi istimewa kepada lelaki yang mementingkan kesihatan dan keharmonian rumahtangga. Fungsinya untuk menambah hormon testosterone (kelakian) dan seterusnya membaiki fungsi organ dalaman lelaki. Organ yang sihat ia akan memberi tenaga dan kesihatan kepada seluruh anggota badan. Ia mengandungi ubi Lobata Merah (Butea Superba) dari Utara Thailand dan Gingseng Cordyseps Sinensis dari Tibet, China. Nilainya yang tinggi hanya mampu dimakan oleh Maharaja China di zaman dahulu.

1. Mengekalkan tenaga & mengurangkan keletihan

2. Menguatkan ketegangan zakar & meningkatkan kepuasan seksual

3. Menambah kekuatan badan untuk menentang tekanan tugasan harian

4. Meningkatkan fungsi hati, buah pinggang & memulihkan organ dalaman

LISSELIFE : AGEN ‘PEMECAH’ KOLESTROL/ DARAH BEKU TERSUMBAT YANG MENYEMPITKAN SALUR DARAH

Ayat Killer Sharing : Mereka yang bermasalah jantung, darah tinggi, masalah aliran darah pekat/ beku, strok, migrain teruk, pengelihatan kabur, kebas anggota badan, kegagalan fungsi buah pinggang dan fungsi seks. Kesemua masalah ini adalah masalah penyumbatan kolestrol dalam salur darah yang menyempitkan salur darah atau masalah darah terlalu pekat. Kadang-kadang orang ‘kurus kering tapi pergi check kolestrol dengan doctor hasilnya doctor cakap kolestrol anda tinggi. Kadang kala orang gemuk gedempol tapi pergi check dekat doctor, doctor cakap kolestrol anda ok. Mungkin lemak kat luar sahaja mereka banyak yang menjadikan mereka gemuk, itu tidak merbahaya yang bahayanya kolestrol dalam salur darah. Orang yang kena serangan jantung secara nmengejut yang bawa kepada kematian. Kalau doctor buat bedah siasat jantungnya pasti ada tanda-tanda kebiruan pada jantungnya yang bawa kepada kematiannya. Orang yang kena strok biasanya salur darah pecah dalam otaknya. Kalau beliau tidak meninggal mulut jadi herok / reyot dan cakap jadi sengau. Di hospital langkah terakhir doktor nak selamatkan orang yang nak kena stok ia akan suntik ‘urokinase’. Urokinase adalah ubat yang terhasil dari ekstrak air kencing manusia. Namun ahli saintis tidak lagi menemui ada suatu bahan yang boleh mencairkan kembali darah dan memecahkan penyumbatan kolestrol dalam salur darah melainkan yang ada bahannya dalam air kencing dan ia buat ubat. Namun ubat ini amat merbahaya dan kesan sampingannya amat tinggi. Biasanya doktor suntik pada hari ini 6 bulan akan datang boleh ambil kali kedua. Biasanya juga orang tua tidak diberikan suntikan ini kerana kesannya amat kuat. Kami perkenalkan Lisselife. Ia 4x ganda lebih baik dari urokinase dan tiada kesan sampingan, tiap-tiap malam boleh ambil sebiji. Ia adalah ekstrak kacang soya jepun nattokinase di samping beberapa campuran bahan organik yang lain spt yis merah dan bijirin.

Testimonia Kami : Seorang Cina Kuantan 60% penyumbatan saluran jantungnya sepatutnya buat pembedahan pintasan jantung namun setelah mengambil lisselife tak perlu buat pintasan jantung lagi. Ibu mertua saya beberapa bulan lepas jatuh dalam bilik air kena angin ahmar. Separuh badannya tidak dapat bergerak dan tidak boleh bercakap. Petang kena, isteri saya terus suapkan 2 biji lisselife ke mulutnya. Hantar ke Hospital Pakar Kuantan (KMC) doktor pertama yang melawatnya selepas maghrib ialah doktor pakar saraf pelik apabila check saraf mertua saya seolah-olah seumpama mereka yang tidak kena stok walhal satu tompok yang agak besar salur darah di otaknya kelihatan teleh pecah apabila discan. Setelah 3 hari berada di wad. Hari yang ketiga di bawa pulang ke rumah setiap hari disuapkan sebiji lisselife ke mulut mertua saya oleh anaknya. Akhirnya setelah 3 minggu mengambil lisselife dari tak boleh bercakap dan berjalan akhirnya boleh bercakap dan berjalan suatu keajaiban produk yang dihasilkan dari sumber alam ciptaan Allah swt.

Menyelesaikan masalah yang berkaitan salur darah tersumbat atau sempit akibat dari penyumbatan kolestrol. Penyumbatan ini adalah penyebab utama kepada penyakit :

1. Sakit jantung, tekanan darah tinggi

2. Masalah peredaran darah, lipid & trigliserida tinggi

3. Strok, migrain, kegagalan fungsi ginjal dan nyanyuk

4. Kelemahan seks, penglihatan yang kabur, kekebasan kaki & tangan

GREEN FIT : FORMULASI ISTIMEWA UNTUK MENYELESAIKAN MASALAH PEMBUANGAN NAJIS / SEMBELIT & MEMBERSIHKAN USUS (RM 20/Pek Percubaan). Hadis : “Perut Adalah Gedung Penyakit & Berpuasa Adalah Ubatnya” (Riwayat Muslim)

Ayat Killer Sharing : Berapa kali kita makan dalam sehari ? Pasti banyak kali kan... Berapa kali kita bunag air besar dalam sehari. Mereka yang buang air besar 3 hari ke atas dianggap sembelit serius. Makanan yang kita makan 18 jam sisanya perlu dibuang kalau tidak ia akan melekat menjadi lapisan hitam berminyak dalam saluran usus yang dikenali sebagai koprostasis. Lapisan ini akan semakin tebal jika tidak dicuci dan seterusnya akan menyempitkan saluran usus. Kanser rektum/ usus adalah pembunuh nombor 2 di negara kita kini. Masalah pembuangan yang tidak baik akan menjadikan najis sebagai toksid (racun) / beban dalam tubuh mengalir kembali melalui salur darah dan sebagainya. Usus umpama tong sampah sejak kecil kita belum pernah cuci usus. Hadis “ Usus / Perut adalah gedung penyakit”. Sebahagian besar penyakit moden adalah berpunca dari perut. Green Fit rasanya amat sedap umpama epal hijau dan kesan pembuangannya relax sahaja tanpa memulas perut. Konsep rawatan benih sillium akan kembang dalam usus menarik sisa2 yang melekat keluar ketika proses pembungan najis.

Testimonia Kami : Green Fit kami telah membantu menyelesaikan masalah sembelit, menurunkan berat badan dan meringankan badan kerana ia menyelesaikan masalah pembuangan toksid dari badan dengan baik. Amat mudah untuk dijual... bagi rasa sahaja pasti terpikat kerana rasanya sedap dan tidak memulas perut tiada bunyi ‘krook krek’ sehari spt produk pencuci usus yang lain standby depan pintu bilik air shj sehari.

1. Mencegah dan membantu masalah sembelit serta buasir

2. Meningkatkan fungsi sistem pencernaan, melembutkan najis, menggalakkan pergerakan usus

3. Meningkatkan tahap metabolisma tubuh

4. Menggalakkan pembiakan bakteria baik dalam usus

5. Mencegah dan merawat ulser serta keradangan pada saluran gastro-usus

6. Mengawal berat badan & mencegah masalah obesiti

7. Mengurangkan risiko kanser usus besar dan payu dara

8. Mengawal tahap kolesterol dan gula dalam darah

9. Anti-pengoksidaan, mencantikkan kulit dan awet muda

1 comment: