Thursday, February 2, 2012

KENAPA AVAIL PILIHAN SAYA


Produk Wajib Wanita… betul tak?... seorg wanita nak datang uzur dia boleh tahan tak… “Kau jangan datang lah hari ini kau datang minggu depan boleh ke?”... Tak boleh. Wajib datang & wajib pakai..

Produk Pakai Buang… bukan pakai simpan, basuh pakai lagi mcm baju… anda nak jual tak kalau pad tu boleh simpan lama2 pakai lama2… pasti tak berbaloi repeat salenya kurang…

Repeat Sale Tinggi… pembelian ulangannya amat tinggi. Ada wanita datang uzur 1hb, 2hb… 30hb… sehari bukan seorang dua yang datang tapi cecah ratusan ribu orang…jadi setiap hari kita boleh pasarkan ia… saya tak jual penapis air yang berharga RM3k sebiji kerana orang beli penapis air pada hari ini mungkin 10 tahun yang akan datang baru mereka tukar penapis air baru. Tiada repeat sale.

Pasaran Kekal Selama2nya… selagi dunia tak kiamat, selagi manusia tak pupus… selagi itu kita boleh buat bisnes ini… rumah mana tidak ada wanita… statistik menunjukkan kadar kelahiran bayi setiap hari semakin bertambah, pasti pasarannya makin besar…

Senang Jual / Pasarkan… senang tak jual… saya org lelaki pun boleh jual… tak perlu ‘demo’ pun cara pakai cuma sharing peluang & keistimewaanya sahaja… tengok tokey kedai pun lelaki yang jualnya dan yang beli pun lelaki ‘dipaksa’ beli oleh isteri…

Pad Unik & Tiada Tandingan… pad Avail tidak boleh dibandingkan dengan pad biasa umpama kereta kancil vs BMW. Pad Avail guna kapas 100%, pad biasa serbuk kayu / kertas kitar semula. Pad biasa tiada kandungan herba pad Avail terdapat 17 herba ajaib tamadun Cina silam. Ternyata mampu selesaikan hamper 100% masalah sakit puan. Saya pernah tolong 4 orang yang tidak dapat zuriat, seorang wanita yang 13 tahun tak datang uzur bukan monopouse (usia baru 30 tahun) dan pernah tolong beberapa orang yang ada fibroid sehingga mengekecutkan fibroidnya dengan izin Allah.

Modal Kecil, Pulangan Tinggi… bisnes saya boleh bermodalkan serendah RM 160, RM 3 atau 10 sen pun boleh. Hanya bermodalkan RM 160 sahaja saya mampu jana income 5 angka sebulan hebat tak… mcm mana saya buat selepas ini kita akan kongsikan rahsianya. Keuntungan runcitnya pun boleh cecah : 64%, 77%, 120%.

Tiada Rasiko… tidak basi, tidak rosak… tiada yuran ahli beli satu bundle pad (RM 160) terus jadi ahli. Kalau tidak berhasrat untuk menjualnya pakailah sampai habis.

Misi Mulia Avail : Dengan kemunculan kita ramai orang akan menikmati tahap kesihatan dan kehidupan yang lebih baik baik. Amat mulia misi ini. Kalau seseorang menghadapi masalah kesihatan Avail menawarkan alternatif rawatan dan kalau ia mempunyai masalah kewangan Avail menawarkan platform yang terbaik tanpa buka kedai, tanpa modal besar, tanpa dibezakan oleh status kedudukan dan pendidikan. Semua orang mampu berjaya dalam Avail kalau mereka ada keazaman, kemahuan dan keinginan tinggi untuk berjaya.

Bisnes Jutawan … menurut kajian seorg wanita normal peruntukkan RM10 unt beli tuala wanita sebulan sedangkan jumlah penduduk Malayisa kini cecah 28 juta org… kita kira mudah ½ nya adalah wanita dewasa walhal wanita lg ramai dari lelaki… brmakna market share / pasaran yg dikongsikan jualan tuala wanita di negara kita brjumlah RM10 x 14 juta = RM 140 juta sebulan… memang mustahil org akan guna pad kita 100% tetapi berapa % kita mahu ambil dari pasaran ini…

No comments:

Post a Comment