Thursday, February 2, 2012

BASIC ILMU AVAIL


1.   PENERANGAN  PRODUK :
Sila baca Dialog Bahaya Tuala Wanita & Ayat2 Killer Sharing Produk
2.   MARKETING PLAN AVAIL
1.   Tiada ‘Yuran Ahli’ : Beli satu produk / satu bundle Pad terus jadi ‘ahli’. Tidak ‘Bebankan’ Ahli, Terus Boleh Bisnes atau Guna Produk
2.   Bonus Value (Bv) Tinggi : 105 / RM 160 = RM 0.65. Seolah-olah Beli RM 1 Produk Avail = RM 0.65 Bonus Group/ Individu.
3.   Untung Runcit Amat Tinggi : Rujuk Jadual Pakej Pembelian Avail
4.   Bonus Pembangunan Pemimpin ‘QM’ / 20% : Bagaimana nak dapat pangkat QM : BV Group 3500 BV Dalam Masa Sebulan / Ambil Pakej ‘Super VIP’ (Rujuk Kertas marketing Plan Avail)
5.   Bonus Pembangunan Rangkaian 25% & Infinity : Avail mempunyai bonus pembangunan rangkaian yang tidak akan terputus / infinity suatu keistimewaan yang jarang-jarang wujud dalam MLM lain.
6.   Lain-lain : Bonus Elit Pemimpin (3%) - Pangkat Sama GM – GM masih boleh bonus elit 3%, Perkongsian Keuntungan Syarikat (3% - 6%), & Insentif Pelancongan (2%)

3.   PAKEJ PEMBELIAN
     4.   AJAR CARI PROSPEK
Sediakan borang kepada rangkaian baru anda yang baru join Avail untuk mereka senaraikan kawan2, jiran2, rakan pejabat, orantg sekeliling, keluarga mereka dan sebagainya sebagai prospek awal yang perlu dikongsi ‘cerita’ tentang Avail. Ada kalanya kita perlu memulakan cerita bahaya tuala wanita kaitkan dengan peluang bantu orang dan pasaran yang telah sedia ada. Pelbagai kaedah untuk intro sharing : Mulakan dengan produk atau pakej pembelian yang luar biasa atau marketing plan yang mudah. Kadang kala juga mulakan sharing tentang peluang dan pasaran yang sedia ada.
Senarai semua prospek atau mulakan melalui ‘phone book’ anda pasti banyak nombor telefon yang perlu anda hubungi untuk berjaya… atau buat plan 2020 iaitu minta rakan anda senarai 20 nombor telefon rakan berpotensinya anda msg atau call seorang demi seorang sebagai wakil rakan anda di samping offer untuk buat pemeriksaan kesihatan percuma atau beri sample pad percuma…

No comments:

Post a Comment